Nordic Guarantee følger nøje udviklingen af Coronavirus Covid-19. Vores første prioritet er at beskytte vores kunder og vores ansatte og at agere så ansvarsfuldt som muligt i samfundet. Dette betyder, at vores ansatte arbejder hjemmefra for at reducere smittespredningen, både i samfundet men også internt i vores virksomhed.

Vores kundeservice er ikke berørt at Covid-19, og vores mål er at fortsætte med at levere samme høje standard af service som inden Covid-19 udbruddet. Vores online system for garantianmodninger, FastTrack, fungerer som sædvanligt og vores team står klar til at assistere med nye garantier så vel som alle andre relaterede spørgsmål.
Vi begrænser naturligvis vores fysiske møder og er i stedet for gået over til at holde alle nødvendige møder pr. telefon eller via videokonference.  Vi har løsninger på plads, så vi kan holde videokonferencer med kort varsel.

Såfremt du for nyligt har været i kontakt med en af vores ansatte og efterfølgende fået konstateret Covid-19, beder vi dig umiddelbart at kontakte os, så vi kan foretage alle nødvendige foranstaltninger.Vi ser frem til vores fortsatte samarbejde og skal gøre vores yderste for at levere samme høje standard af service som altid.

Vil du vide mere om vores garantier?